Saturday, January 3, 2015

生活life

按下快门的每一瞬间
都会是你我都想念的那一秒钟
真是隔了一段好长的时间没有旅行了
再次踏上旅程的我
又增添了些许的故事
不过同样的是
你还是躲在我的脑海里
想象这样的行程你吃得消吗!

Every shutter that I press on
That for sure is the precious moment that we shared 
This journey is really took a long long time since my last trip in few years back 
Now I m on the journey again 
Adding my new chapter into my life memory 

2014即将过去了
2015就在眉梢
你我都要过的很好哦

我确定你过的很好
就我自己需要跟多的努力
再见啦



No comments:

Post a Comment